Grattis till mig på min 28 års dag!!!!!

Datum: 2011-04-20 Tid: 19:27:53
Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år..........

Idag är det min födelsedag, så grattis till mig!


Känns väl så där att bli äldre måste jag erkänna, snart är man 30 år och förväntas ha både barn, villa och volvo. Men jag har kommit en bra bit på vägen i allafall, ett hus har jag ju ;) Tur att man inte känner sig så gammal i allafall och tydligen så ser jag inte så gammal ut heller då många tror att jag är runt 22-25 och det tackar man ju för ;)

Gissa om det var roligt att kliva upp kl 06.30 på sin födelsedag.....Verkligen inte! Det har aldrig hänt förr kan jag lova. Men nu ser ju livet lite annorlunda ut. Så det var bara att hoppa ur sängen och göra sig i ordning för ännu en dag på mitt underbara jobb.
Idag har vi verkligen haft fullt upp på jobbet så tiden har verkligen sprungit iväg, glömde t.o.m av min lunch och fick gå iväg 45 min senare. Men så blir jag när jag är fokuserad. Jag har nämligen byggt upp ett nytt ställ med ett helt nytt märke som vi har fått in hos oss som heter Origins. Det ska bli spännande att se vad det är för något. Det började ju bra i allafall, fick sälja en ansiktskräm till en dam när jag var klar med allt.

Mamma kom in till jobbet strax innan jag slutade med en stor blombukett och strax efter så kom älsklingen in och sjöng för mig, även han med en stor blombukett =)

Efter jobbet så åkte vi hem till mamma och pappa. De bjöd på mat, oxfilé med en massa mumma! Inget större firande idag, utan det blir på fre och sön. När man heter Linda brukar man bli firad flera dagar =) Bortskämd som jag är ;)
Kvällen avslutades hemma i soffan, fick 1 tim massage medans vi tittade på "Kniven mot strupen" av världens bästa pojkvän....älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback