Ännu ett läkarbesök

Datum: 2011-04-04 Tid: 11:15:35
Måndag 4/4 och jag är sjukanmäld idag, har nämligen fått tid kl 14.00 hos en läkare som ska titta på mig.
Kan inte jobba när jag knappt kan böja huvudet nedåt utan att det ska explodera, plus att jag hostar väldigt otäckt och rossligt och känner mig allmänt äcklig när snoret rinner.
Hoppas verkligen att de hittar något så att jag kan få pencilin och kan få bli frisk. Annars så undrar jag hur länge ett virus kan ställa till det?

Ligger just nu på soffan helt utslagen, vill att klockan ska bli två så att jag får veta vad som är galet. Annars så kommer det inte hända så mycket här hemma. Läsa lite bok om jag orkar, kolla på lite serier på datorn, dricka te och se till att bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback