17 april

Datum: 2011-04-18 Tid: 19:45:51
Vilket underbart väder vi har idag, 17 grader och det är bara april =) Men tyvärr så får jag inte njuta så mycket av det då jag ska jobba idag. Hann vara ute i trädgården en liten stund, hann ta några krattag innan det var dags att åka. Medans jag jobbade så hjälpte pappa, Magnus att städa upp på gården, slänga på allt skräp på en kärra, kratta lite, och köra hit en soffa som vi ska låna ner till gillestugan så länge (tills vi hittar vad vi vill ha).

När jag slutad så gick jag hem till mor och far där de skulle bjuda på middag. Så för mig som har jobbat så var det bara att sätta sig till bords och njuta av mycket god mat. Vi blev kvar en stund, jag fixade mammas ögonbryn osv.
När vi kom hem så blev det inte så mycket mera gjort, bara softa i soffan innan det var sovdags. Upp och jobba imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback