Vill bli frisk NU!

Datum: 2010-09-11 Tid: 11:37:54

Har sovit så dåligt i natt pga den jobbiga förkylningen, jag som trodde att den skulle vara borta i morse när jag vaknade. Men icke då! Snorigare går det inte att bli, huvudet känns tungt, halsen kliar, känner mig allmänt seg, trött och orkeslös. Men jag har inte ro att bara ligga hemma idag så Magnus och jag ska nu ut på en liten tur. Kolla lite skor, kläder, inredning mm...En liten shoppingtur med andra ord! I love it! Jag blir ju inte bättre av att bara ligga hemma och ha tråkigt.
Jag får knapra alvedon och ipren ;)

Ikväll ska vi ut och käka med Magnus gamla klasskompis Johan (från skoltiden uppe i Luleå). Han är här för att springa något lopp i stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback