Torsdag

Datum: 2010-09-17 Tid: 19:11:05

Ingen sovmorgon idag heller, upp och hoppa kl 07.30. Och vid 08.30 så kom Lotta och plockade upp mig så åkte vi till Alfta till en kvinna som heter Agneta. Där var vi i ca 3 tim, pratade, fick lite tips, ideér, inspiration samt en ansiktbehandling. Det var hur skönt som helst, kände mig som ny i ansiktet efteråt.
Det är alltid lika trevligt att träffa Lotta, även om det skiljer ca 10-12 år mellan oss så har vi en massa gemensamt, mycket att prata om och tycker lika om det mesta. En sak till: Vi är lika fåfänga och utseendefixerade!

Vid 13-tiden så kom Helena ner till mig så vi tog en tripp ner på stan. Käkade lunch för första gången i mitt liv på "Roy´s". Jag åt en riktigt god nachostallrik =) Billigt var det också, endast 69:- för mat och en läsk.
Gick in i några affärer men det var bara Helena som handlade, det är så sällan jag hittar något i Bollnäs.
Avslutade rundan på stan med en varm choklad och en kanelbulle på Krokanen. Trevligt en regnig dag som denna!

Magnus var i väg på ännu ett spännande möte idag....Nu är det bara att hålla tummarna!

Till middag idag bjöd pappa på stek, gräddsås och potatisgratäng, Mums!

Senare på kvällen som kom Kris och Helena ner igen. Kris skulle hjälpa Magnus med våran bil. Medan så åkte jag och Helena ut på en liten tur. Sedan så samlades vi alla hemma hos mor och far där vi bänkade oss framför Idol.
Efter det så drog Helena och kris hem, det var trevligt att vi hann träffa dem när vi ändå är här.
Gick och la oss vid halv tolv och imorgon ska jag sova tills jag vaknar, ingen väckarklocka som ska ställas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback