Onsdag

Datum: 2010-09-17 Tid: 19:10:12

Idag har vi inte gjort så mycket. Jag och älsklingen åkte på A&H, men det fanns bara junk där. Sedan åkte vi och fikade på Lilla K. Vi åt en varsin smörgås, jag tog en med räkor och aioli och Magnus med brie och salami. Vi satt där och filosoferade om livet och framtiden =)
När vi kom hem så var Niklas på besök och han ville ha skjuts hem men i stället så åkte vi till Arbrå, till farfars gamla hus och fixade lite. Körde sedan hem farbror Niklas innan vi åkte hem och plockade upp pappa för att sedan åka och handla.

 



Till middag idag så hjälptes vi alla åt att göra en plankstek. Så gott! Pappas hemmagjorda bea är såååå god! I love it! Lite för mycket smör och fett så min mage mådde inte så bra efteråt men det var det väl värt.

En lugn kväll framför tv´n med "Halv åtta hos mig" och "Idol" på tv-schemat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback