Min dag

Datum: 2010-09-09 Tid: 09:23:57

Godmorgon....Nu har jag nyss fått lite frukost i magen och väntar på att den ska sjunka. För vid 11.00 så tänkte jag ge mig ut på 1 tim powerwalk. Håller på att tanka in en ljudbok i i.poden....får se om jag kan koncentrerar mig på den eller om det blir musik som vanligt.

Resten av dagen ska jag inte göra så mycket, fixa mina naglar då vi ska ut och käka med Johan och Cornelia på lördag. Jag hade gärna gjort lite höstmysigt här hemma men jag tror att det får vänta till nästa helg. Nu när Magnus jobbar så har ju han bilen och jag skulle vilja ut och åka lite, köpa lite nytt till hemmet. Får kolla runt lite på nätet så länge ;)

Ikväll ska jag bänka mig framför tn´n igen, titta på "Halv åtta hos mig", "Välkommen Hem" och "Kniven mot strupen". Idol får jag kolla på webb-tv dagen efter i stället.

Nu ska det brännas fett!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

Du e så duktig min vän!!! Saknar dig:) Hoppas ni får det trevligt på lördag me mycket mys...:) PoK

2010-09-09 | 19:19:13
URL: http://trettipluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback