Linda, Magnus och Pappa Dag

Datum: 2010-09-02 Tid: 14:36:10

I natt har jag sovit så där, vaknade i natt och fick stoppa i öronproppar då min pappa är "Snarkarnas mästare"! Även fast vi nästan hade dörren helt stängd så hörde jag honom. Visst är jag väldigt känslig för ljud när jag sover, men sån är jag.
Så jag avr riktigt trött när klockan ringde i morse, men det var bara att kliva upp.
Vid lunchtid så åkte jag, Magnus och pappa till Skärholmens C för att hitta ett par badtofflor, ett par sneakers till pappa. Men tyvärr så blev det inte mycket shoppat men i stället fick vi med oss lite lunch hem från den libanesiska restaurangen =) Mums! Det var inte igår.

Nu är pappa i väg en sväng och senare idag kommer det en bilkund och köper en av hans husbilar som han har tagit med sig hit. Ikväll har pappa tänkt att bjuda mig och Magnus på middag. Så jag sitter nu och funderar på vart vi ska gå? Vad för typ av mat som vi är sugna på osv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback