Hemma igen

Datum: 2010-09-17 Tid: 19:20:43

Ingen väckarklocka idag, hur skönt som helst! Vi sov till klockan 09.00 så det var ju inte så länge ;)
Fick besök av farbror Niklas vid 09.30 så han gjorde oss sällskap vid frukostbordet.
Gjorde oss sedan i ordning och packade allt för hemresan senare i eftermiddag.

Vid 11-tiden så åkte vi till Kvantum och handlade mat, så att vi slipper göra det när vi kommer hem till Sthlm igen. Tog med Magnus på "Roy´s"  där vi fick lunchsällskap av Lena, så det var trevligt. Vi åt en varsin tacotallrik =)

Sedan bar det av vidare till blomaffären för att köpa en röd ros till farfars urnsättning som ska hållas i eftermiddag. Eftersom vi inte ska närvara så fick pappa lägga en ros på graven från mig, ett bevis på att jag saknar och tänker på honom. Vi passade även på att förtidsrösta så slipper vi trängas och stöka med det på söndag när de flesta andra ska göra det.

Åkte förbi mamma på hennes jobb och pussade henne hej då för den här gången innan vi åkte hem och hämade Snuttan och alla saker och pussade pappa hej då.
Vid 13.30 hoppade vi in i bilen och våran hemresa i regnet började.

På vägen hem fick Magnus ett trevligt samtal, så nu är det spännande! Jag håller som vanligt tummarna!

Ikväll så händer det inte mycket. När vi kom hem så lagade vi lite tacos till middag. Och nu sitter vi i sängen och väntar på att Idol ska börja och att jag ska få massage ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback