Har gjort stan i regnet

Datum: 2010-09-13 Tid: 17:05:10

Det fick bli sovmorgon i morse eftersom det blev sent igår kväll efter allt filmtittande. Åkte in till stan vid lunch för att luncha på "Kungshallarna". Självklart så blev det libanesiskt, kycklingfilé med bulgur, hummus, tzatziki och vitlökscreme...Mums! Sedan gjorde vi stan, var in lite här och där men det ända jag lyckades köpa var en foundation =( boring men nödvändigt!!!

Medans Magnus var iväg på ett möte så gick jag in på Åhlens (Make Up Store) och hälsade på Jerrie. Stog där och snackade skit tills Magnus var klar.
Då åkte vi vidare till min vän Ida som skulle klippa in mitt nya löshår. Som vanligt är det alltid lika trevligt att träffa henne, det blev tyvärr lite kort om tid idag. Ida hade färgat håret snyggt, jag vill också!!! Tänk om man bara vågade! Eller tänk om jag någonsin kunde bli nöjd med mig själv hur jag ser ut idag, då kanske det skulle bli lättare att byta hårfärg också. Men en dag så ska Ida få nöjet att göra något nytt och snyggt med mitt hår.

Ikväll blir det lugnt, jag är fortfarande inte helt frisk och ute så öser regnet ner.
Vi kollar väl ev på någon mer film sen så ska vi ju packa inför morgondagen då vi åker upp till Bollnäs i några dagar. Jag ska ju till läkaren i Gävle och ta nya prover (på tis) och Magnus ska på ett möte (på tor) i Bollnäs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback