En trött höstdag

Datum: 2010-09-28 Tid: 21:38:57

Våran nya morgonrutin under veckan är att kliva upp vid 08.00. Men varför ska det vara så jobbigt och varför ska jag vara så trött? Även om jag har sovit i ca 9 tim, ska inte det räcka eller???

Idag så var det köksfönsterna som fick sig en omgång. Jag har insett att jag är minst lika duktig som fönsterputsaren som vi brukar anlita =) Det blev så bra, så i framtiden lär väl jag få sköta detta själv.

Tog en promenad tillsammans med älsklingen senare på eftermiddagen för att njuta av den kalla höstdagen som bjöd på både sol och blåst. Hämtade upp mitt feta paket från H&M på vägen. Tyvärr så blev jag rätt besviken på det mesta som jag hade beställt, så det får åka tillbaka.

Tog ett varmt och skönt bad när jag kom, läste ur min bok som är så grymt spännande just nu. Sedan blev det mys framför tv´n "Halv åtta hos mig" och "Idol".

Nu har vi vräkt i oss kesellapannkakor som Magnus har gräddat, mums vad goda de blev. Bättre än mina....=(
Och nu ska jag fortsätta att läsa min bok tills det är dags att sova. Jag måste se till att vara pigg imorgon för då åker jag, Magnus och Pappa till Tyskland.


Kommentarer
Postat av: Amirnikita

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2010-12-19 | 18:17:31
URL: http://amirnikita.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback