En lugn hemmakväll

Datum: 2010-09-11 Tid: 11:32:20

Igår kväll när Magnus kom hem från jobbet så gjorde vi hemmagjord pizza. Det blev riktigt gott plus att det känns så mycket nyttigare när man vet vad man har på den osv. Myste ner oss framför tv´n och tittade på Idol. Eftersom att jag inte var i någon toppform pga förkylningen så blev det en mycket lugn kväll, jag låg mäst pch läste. Jag började på en ny bok igår efter att ha läst ut "Paganinikontraktet" av Kepler. Boken jag läser nu heter "Alfahannen" och är skriven av Katarina Wennstam, samma författare som har skrivit "Smuts". Jag har bara läst ca 100 sidor men det är redan mycket bra. Vi satt även en del på youtube igår och lyssnade på en massa 90-tals nostalgimusik =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback