Dagens träning, I´m lovin it!

Datum: 2010-09-06 Tid: 14:41:23

Då var det måndag igen, tråkigaste dagen på veckan enligt mig!
Jag hade ställt klockan på 08.00 men av någon underlig anledning så slog jag inte upp ögonen för än klockan var 09.30....Ooooops! I did it again! =)
Stoppade i mig lite havregrynsgrött, äggvita och ett glas färskpressad apelsinjuice innan jag gav mig iväg till gymmet vid 11.00.

Körde styrketräning i 1 tim och avslutade med intevallträning på crossen i 35 min. I´m back, det känns riktigt bra att träna riktigt hårt igen. Jag mår verkligen som bäst när jag tränar, både psykiskt och fysiskt. Min onda rygg är väldigt tacksam, för så fort jag inte har gymmat på några dagar så säger den ifrån. Hade ett grymt träningspass idag och längtar redan efter onsdagens pass. För imorgon så blir det nog stavgång (powerwalk med gångstavar) tillsammans med älsklingen.

Vad ska jag hitta på resten av dagen då? Ute ser det ut som om det är något oväder på väg in över storstan. Kanske ska jag försöka läsa ut min bok så länge, så får vi ses sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback