Då var man sjuk igen då.....

Datum: 2010-09-10 Tid: 11:01:13

Har sovit så dåligt i natt, vaknade flera gånger av att jag knappt kunde andas för att jag är så täppt i näsan, frös/svettades om vart annat. Så när klockan ringde vid 08.00 så kände jag mig inte riktigt utvilad, ställde om den och sov till 09.00. Som om det hjälpte...Not! Käkade lite frukost (ingenting smakade idag) och satte på mig träningskläder för att bege mig iväg till gymmet. Men efter att ha snörvlat, hostat och nyst ett antal gånger plus att jag kände att mina ben knappt bar mig så bestämde jag mig för att stanna hemma idag, hoppa dagens träning. Det känns riktigt tungt att gå och bli sjuk nu igen när det går så bra med träningen. Har varken tid el lust med detta. Varför ska jag vara så lättsmittad och världens sämsta immunförsvar???

Så i stället kokar jag mig lite te och kryper ner i sängen med min bok (har ca 100 sidor kvar nu).
Längtar till älsklingen kommer hem vid 17.30 idag, så han kan ta hand om sin sjuka, stackars ynkliga flickvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback