Åker upp till Bollnäs i några dagar....

Datum: 2010-09-17 Tid: 18:51:02

Klev upp redan klockan 07.00 i morse för att komma iväg vid 08.00. Klockan 08.11 lämnade vi Västertorp efter att ha bråkat med vår katt Snuttan som vägrade komma fram och gå in i sin bur.
Hamnade så klart i köerna, men det visst vi redan och segt gick det. Det tog nästan en timme att komma ur stan, vad gör folk? Lär er köra bil som mig!

Vi hann till hälsocentralen i Gävle innan kl 11 då provtagningen stänger. Men det var så sjukt mycket folk som satt och väntade på att få lämna prov. Det var 15 st före mig och det tog 1 tim och 10 min.....såååå drygt! Måste alla komma dit samma tid och samma dag som mig.
Nu har jag i allafall lämnat nya prover för min sköldkörtel och hoppas att värdena ska visa att jag kan öka min dos levaxin då jag inte tycker att det har hjälpt särskillt mycket på sista tiden. Varken psykiskt el fysiskt, jag får inte de resultat jag vill ha. Men hoppas på en förändring nu!

När vi kom hem till mor och far i Bollnäs så åt vi lite lunch tillsammans med pappa som låg hemma och var sjuk. Till middag så lagade pappa soppa och fläskpannkaka med lingonsylt, mycket gott men min och Magnus magar slog bak ut. Kvällen tillbringade vi i soffan med mamma och pappa, vi tog det bara lugnt. Kollade lite på tv och gick och la oss i skaplig tid efter att klivit upp tidigt i morse. Något jag inte är direkt van vid ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback