Morgonpigg

Datum: 2010-10-01 Tid: 11:42:13

Jag trodde att jag skulle sova länge idag, bad Magnus att inte ställe någon klocka. Men när vaknade jag då??? Jo redan klockan 07.30 och jag kunde verkligen inte somna om. Varför??? Så det var bara upp och hoppa! Jag får väl sova middag i eftermiddag i stället ;) Tog en liten morgonpromenix ner till centrum, usch vad kallt det var. Det var nollgradigt!!!!Förstå att vintern är på ingång....Brrrrrr.....

Hem och käkade lite frulle och nu sitter jag här och hänger medans Magnus sitter och pluggar.
Snart ska vi åka och handla mat för helgen. Magnus ska ju jobba så då blir jag utan bil. Jag skulle ju egentligen få besök av mamma i helgen. Men hon hade tydligen så mycket på jobbet just nu så hon fick tyvärr hoppa det den här gången =(
Så vi får se vad jag ska hitta på i helgen?!
Antar att det blir mest hemmapyssel samt ligga och läsa.
Jag har nämligen läst ut boken "Inte ens det förflutna" av Anna Jansson som var riktigt bra. Och idag ska jag börja med boken "Tre sekunder" av några av mina favoritförfattare "Roslund & Hellström".

 
  
Efter att ha läst ut "Inte ens det förflutna" så blev jag helt såld på Anna Jansson. Så nu funderar jag på om jag ska köpa hem alla hennes böcker i pocketform. Jag har tidigare bara läst "Främmande fågel".
Tittade nyss i bokhyllan och vad hittade jag där??? Två stycken olästa pocket av just henne "Må döden sova" och "Alla de stillsamma döda".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback