En Linda Dag

Datum: 2010-10-26 Tid: 12:53:30
Ville verkligen inte kliva upp i morse.....det vill jag ju i för sig aldrig. Men idag var det extra tungt, ute var det mörkt och i sovrummet var det kallt, brrrr! Men det var bara upp och hoppa för idag ska vi iväg till Beijer och beställa bänkskivor och hämta vårat golv (klinker) till köket. Medans pappa och Magnus sedan åker upp till huset så ska jag ha en (Lindadag), ta det lite piano, få lite annat gjort och gå och bli lite ompysslad.

Kl 14.15 ska snälla Lena se till att jag får snygga naglar igen efter 3 veckor utan. Det går ju inte att ha långa klor när man ska renovera, bygga, måla, bära osv. Men imorgon så börjar något nytt för mig så då gäller det att vara snygg. Har aldrig känt mig så okvinnlig som jag gjort på sista tiden, går runt i byggkläder hela dagarna och inga naglar. Men självklart så har jag löshår och en snygg sminkning varje dag jag befinner mig på byggarbetsplatsen. Det är ju ett måste...Lite glamour måste man ju få ha ;)

Resten av dagen ska också bli lugn, jag måste verkligen vila upp inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback