Yrväder/Snökaos

Datum: 2010-11-25 Tid: 11:04:15
Snö, snö, snö och en massa snö. När ska det sluta? Nu räcker det väl med snö. Pappa känner en kille som kör plogbil och han håller sig bra uppdaterad angående vädret och snön. Och han påstår att det ska komma ca 7 dm snö till under helgen. Ångest!
Jag vill knappt ge mig ut på vägarna när det är sånt här väder. Tur att jag har en far som en grym chaffis och kan köra upp mig till huset så att jag kan fortsätta att måla lite idag när jag är ledig. Pappa och farbror Niklas ska slipa golvet i gillestugan idag, spännande och se hur det blir när det är klart. Magnus och jag har ännu inte valt vilken färg golvet ska få efter slipningen. Svart/vitt?

Ikväll ska ja köra kusin Bella på handbollsträning, och de andra två kusinerna Julia och Elin ska också med. Niklas är ju i vårat hus och sliter och Anna-lena jobbar sent. Så då får man byta lite tjänster med varandra =)

Hur är jag i förkylningen då? Inte frisk än tyvärr....känns som om jag aldrig kommer att bli det heller.

Tänkte knäppa lite kort i huset idag, så har ni tur så kanske jag lägger upp lite bilder på bloggen ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback