Världens Bästa Pappas Dag

Datum: 2010-11-17 Tid: 19:21:33
Idag är det fars dag, det innbär att det är världens bästa pappas dag idag, MIN PAPPA!
Då jag inte var så morgonpigg idag efter en hård kväll/natt dagen innan så blev min pappa utan frukost på sängen. Men vi skulle ändå fira honom vid middagen, då jag köpt en present till honom. När jag och Magnus hade vaknat till liv så åkte vi till huset och fixade lite. Jag målade köksfönsterna en gång till, mamma torkade golv och plockade undan medans Magnus och pappa satte kyl/frys och ugn på plats, åh vad snyggt det blev,

Kvällen blev mycket lugn, vi satt mest i soffan och tittade på tv.
Jag har varit en liten argbigga idag, pga bakfylla och mens så det fick bli sovdags redan kl 21.00 och det var välbehövligt kan jag lova. Jag var inte att leka med idag =(

Pappa blev i allafall jätteglad över sin farsdagspresent, en box med parfym och deo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback