Nu händer det saker

Datum: 2010-11-09 Tid: 16:42:36
Onsdagen den 3 nov så kom grabbarna Ohlsson från Skövde och hälsade på oss. Och sen dess har det hänt saker kan jag säga. Micke är målare och hans bror Peter är snickare.
Eftersom jag jobbade sent på torsdagen så hann jag inte åka förbi huset förän på fredag kväll och gissa om jag blev chockad. Allting var målat, alla spottar var på plats, fondväggar i vardagsum, kök och sovrum var på plats och hela gillesatugan var gipsad och målad. Jag kände knappt igen mig, men shit vad jag är nöjd.

Eftersom jag skulle vara barnvakt hela hela helgen så hade jag med mig flickorna till huset. Så vi (jag, Bella, Julia och Elin) och grabbarna (Magnus, Micke och Peter) åkte och käkade lite pizza senare på kvällen. Sedan så fortsatte de att fixa med huset medans jag och tjejerna åkte hem och tittade på Idol och myste framför tv´n. Efter Cirkus Möller så var det sovdags för tjejerna. Själv så var jag vaken till tolv då jag åkte och hämtade Magnus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback