Måndag igen

Datum: 2010-11-17 Tid: 19:33:57
Då var det måndag igen och en ny vecka börjar. Den här veckan har jag ett riktigt soft schema. Mån-ons börar jag kl 12.15 =) rätt skönt för en morgontrötter som mig.
Som vanligt så har jag haft en riktigt bra dag på jobbet, säljer en massa som vanligt =) Får dela med mig av all kunskap och se mina kunder gå ut med ett leende på läpparna med en full shoppingkasse är det bästa som finns med mitt jobb.
När jag hade slutat vid 16.45 så gick jag hem och käkade lite innan vi åkte upp till huset och fixade lite. Jag började måla trappan =) vad snygg den blir i vitt i stället för furu som den har varit. När vi kom hem blev det lite kvällsfika med min kära mor och far innan det var sovdags för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback