Jag väntar och jag väntar

Datum: 2010-11-13 Tid: 13:15:14
Eftersom det blev sent igår så var det riktigt skönt med lite sovmorgon idag. Vi sov till 09.00 =) hur skönt som helst.
Pappa och Magnus åkte till huset och fixade lite medans jag ducshade och gjorde i ordning min frilla till kvällens fest.

Gav mig sedan ut en sväng på stan, shoppade lite smått och gott på Åhlens, bla en farsdagspresent till världens bästa pappa (det är ju farsdag imorgon sön), 2 nya läppstift till mig (ett rosa och ett beigt), mm. Nästa stopp blev på systembolaget där jag köpte lite gott till kvällen, lite cider mm.

Nu sitter jag här hemma och väntar på Anna-lena och Anna som ska komma hit och bli sminkade och fixade i håret till ikväll. Temat är ju rock så jag antar att de båda vill ha någon slags sotning. När jag är färdiga med dem så ska jag fixa till mig själv, mycket svart ögonskugga, långa fransar, mycket löshår och min outfit for to night ska på.

Klockan 17.00 ska vi hem till Erik och Lotta på lite förmingel innan festen börjar kl 18.00 på Dönjegården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback