En febrig natt

Datum: 2010-11-20 Tid: 16:26:42
Idag är det den 18 nov och då fyller svärmor Rigmor år! Grattis till henne!

Usch vilken natt, har haft riktigt hög feber, svettas och frysit om vart annat. Tur att jag är ledig idag så att jag kan vara hemma och kurera mig lite. Men inte hade jag tid med det, utan jag tog en ipren och gjorde mig i ordning.

Gick till bibblan och lämnade tillbaka några böcker, postat presenter till Magnus mamma som fyller år idag!
Till henne hade vi köpt en bok, en halsduk och lite smycken =) Hoppas att hon ska bli glad när detta kommer i brevlådan.
Åkte sedan upp till huset och fortsatte målade trappan, önskar att den kan vara klar snart ;) Efter ca 3 tim så blev jag seg igen, då hade värktabletten gått ur kroppen. Så det var hem och käka lite, stoppa i mig ett nytt piller och åka till huset igen för att måla vidare.

Nu sitter även kristallmosaiken uppsatt i köket =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback