Efter jobbet så blev det shopping

Datum: 2010-11-27 Tid: 16:10:56
Då har man avverkat ännu en dag på jobbet =) Och den har som alltid gått mycket fort, vi har haft fullt upp med alla julklappsshoppande kunder. Idag kom en fd klasskompis/vän in och hälsade på, Therese Norling. Det var roligt att träffa henne, höra vad hon gör nu för tiden osv. Min vän Fia tittade också förbi och sa hej, tyvärr hade jag inte så mycket tid över att prata när hon var där. Men det är ju så nu i julruschen.....

När jag hade jobbat klart så var det min tur att få shoppa lite. Jag plockade på mig en hel del, nya sängkläder, en filt till soffan, ljus till mitt adventsarrangemang, löpare till köksbordet, en ny hårfön mm. Jag älskar verkligen att shoppa och ännu roligare blir det när man får rabatt ;)

Dessa sängkläder i lila fick följa med hem =) Härligt med lite nya sängkläder ;)

4 st lila ljus till min egen designade adventstake

 

En lila filt till vardagsrummet, snygg till tapeten hoppas jag ;)

 

Självklart en ceriserosa hårfön från Obh Nordica

 

Igår beställde jag även en massa julklapar på nätet, bla till älsklingen och till mor och far. Så nu är jag nästan klar med alla julklappar, hur skönt som helst.

Nu sitter jag hemma och väntar på att älsklingen ska komma och hämta mig. För då ska vi åka och hämta ett stor paket på posten, sen ska vi tillbringa kvällen/natten i huset med en massa mys och god mat (som mamma har beställt åt oss, italiensk planka). Kanske blir det lite bastu och rull i snön ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback