Biomys till "Sammys Äventyr"

Datum: 2010-11-09 Tid: 17:07:41
Åkte upp till huset vid 11.30 idag och då hade det hänt ännu mera, golvet i vardagsrummet var klart och gästrummet hade också hunnit fått sig lite färg =) Jag blir så glad när jag kommer in i huset nu och ser hur snyggt det har blivit. Nu är det inte lång tid kvar tills vi får flytta in =) Jag längtar!
Micke och Peter åkte vid 12.30, så det var ju tyvärr tråkigt...såg hur bra Magnus mådde och hur roligt han har haft det nu när de har varit här. Hoppas de kommer snart igen och då ska de inte behöva jobba.

Vi åkte till Söderhamn på eftermiddagen för att luncha på McDonalds med tjejerna innan vi skulle på bio "Sammys Äventyr". Bion var jättebra och supermysig! Den var i 3D så vi hade alla 3D glasögon på oss under hela filmen. Tjejerna var helt lyriska efteråt, de tyckte att den var sååå bra.
När vi kom hem till Dönje igen så hade Niklas och Anna-Lena kommit hem efter sin myshelg i Sundsvall. De bjöd oss på middag och efter det så åkte jag och Magnus hem och kröp ner i soffan och myste.
Gick och la oss redan vid 21.30 eftersom vi båda var sjukt trötta efter helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback