25% på Colorama....I love it!

Datum: 2010-11-01 Tid: 11:03:52
Helg, äntligen helg! Även om det har varit 3 toppendagar på mitt nya jobb så kändes det riktigt skönt att få vara ledig i helgen. Jag känner mig ganska trött och slut efter dessa dagar, det är ju som sagt en hel del att ta in, en massa nya intryck, nya människor mm.

Jag hade tänkt att ha sovmorgon på lördag men det gick inget vidare utan jag vaknade vid 07.30 och var pigg, kunde inte somna om =( Typiskt! Jag hade verkligen behövt laddat batterierna.

Jag och Magnus åkte iväg till Colorama för att beställa lite golv, tapeter osv. Då fick vi en positiv överrasking, hela butiken hade 25% på allt. Snacka om bra tajming ;) Vi beställde valnötsgolv till vardagsrummeyt, svart (högblankt) laminatgolv till köket och fondtapter till sovrum, vardagsrum och kök. Gissa vad vi fick i rabatt? 6.000:-, då är det extra roligt att handla.

Åkte sedan upp till huset......och där rullar det på.

Kvällen blev lugn, lite varma mackor och te framför tv´n och sedan såg vi filmen "Beck - Levande begravd".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback