Some housework

Datum: 2010-05-19 Tid: 13:43:42

Blev helt slut efter dagens träning, hade noll energi kvar när det var dags att gå hem från gymmet. Pumpade verkligen ur hela kroppen idag med 1 tim hård gymträning som sedan avslutades med 35 min intervallträning på crossen (500kalorier). Sista 15 min var sjukt jobbig på crossen, började känna mig hungrig och nollad i bollen men det var bara att bita ihop och köra på.



Sen vi kom hem har jag hunnit städa sovrummet, dammat, bytt sängkläder, vattnat blommorna mm och käkat lite lunch ute i solen på balkongen. Sitter nu här framför datorn för att fördriva tiden lite, vill inte fortsätta städa. Men det är så skönt att komma hem till en välstädad och fräsch lya när man har varit bortrest. Så jag ska väl fortsätta med mitt nu då, städa klart lyan, packa inför Bollnästrippen innan jag får sätta mig ner och softa igen.

Ikväll ska jag färga bryn och fransar och göra klart mina tumnaglar (som jag inte hann med igår) och läsa klart min bok (50 sidor kvar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback