Sko BeslutÅngest

Datum: 2010-05-04 Tid: 20:35:09

Christie SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Biasia SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COM

High Life SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM


Impress SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM


Jag älskar verkligen kilklack på sommaren. Jag har redan flera stycken i alla möjliga olika färger, röda, vita, beiga, svarta. Men eftersom det är snart är sommar igen så tänkte jag förnya min skogarderob lite med ett par nya, svarta kilklackar. Men har dock sjuk beslutångest, hjälp mig...vilka ska jag köpa? Eftersom de inte var så dyra så får jag väl beställa hem alla fyra så har jag verkligen att välja mellan i sommar ;)


Kommentarer
Postat av: Lena

klart du skall ta alla :)

2010-05-04 | 23:17:29
URL: http://lenapebbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback