Nyfixade naglar

Datum: 2010-05-19 Tid: 09:10:44

Igår efter att vi hade tränat så åkte vi och handlade lite på Kvantum. Sedan blev det lite lunch och softa hemma. Medans Magnus pluggade så låg jag och läste ur boken jag började med i måndags, mycket spännande. Nu har jag bara 50 sidor kvar så är den också utläst. Till middag så gjorde vi pannbiffar som vi åt tillsammans med råstekt riven potatis, creme fraich, finhackad lök, aijvar och bea....åh så gott det var, påminner om maten i Kroatien. Satt på balkongen och käkade, riktigt mysig och maten smakar så mycket bättre utomhus.

På kvällen bestämde jag mig för att göra mina egna naglar med den nya gelén som jag har gått kurs i. Det tar ju några timmar att göra på sig själv, speciellt att fixa smilet på högra handen med vänster hand. Jag säger bara grrrrrr! Vänsterhanden blev jag supernöjd med, de blev skitsnygga för att ha gjort dem själv. Under tiden så klippte jag några avsnitt av "Gossip Girl", skönt att ha något i bakgrunden medans man "jobbar".

Bild kommer kanske.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback