LindaPappaDag

Datum: 2010-05-04 Tid: 20:25:30

Pappa kom hem till mig strax efter halv ett och då gav vi oss in till stan för att käka lite lunch. Det fick bli på "Kungshallarna", jag åt libanesiskt som vanligt ;) mumma! Och det var killen som vi alltid handlar av, så han lät mig betala för en barnportion plus att han bjöd på läsk, det kallar jag service.
Sedan tog vi en runda på stan "LindaPappa-Dag", men jag hittade ingenting. Varför är det alltid så? När man vill köpa något så hittar man aldrig något, och när man inte tänker köpa något då hittar man alltid massor. Men det kommer ju fler tillfällen så det är inget att hänga läpp över.
Strosade vidare in till Gamla Stan där vi köpte oss en varsin nygräddad våffla med Sia-glass i, mums! Satt där på en bänk, mumsade glass och glodde på folk. Riktigt nice!
klockan 17.00 kom Magnus hem efter jobbet och då åkte jag, Magnus och Pappa ut till Blackeberg och tittade på en bil som pappa skulle ev köpa till mamma. En Peugeot 206 Gti! Och affär det blev det. Tror att mamma kommer tycka jättemycket om sin nya, fina bil. Pappa tog bilen och åkte raka vägen upp till Bollnäs igen och vi åkte hem och käkade lite middag, kyckling med ugnsgrönsaker.

Ikväll blir det filmmys i sängen och förhoppningsvis lite massage ;) om jag kan övertala min älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback