Lady Gaga Globen 7/5

Datum: 2010-05-09 Tid: 16:04:37

Konserten med Lady Gaga var verkligen hur grym som helst. Jag är så glad att vi gick och såg henne. Vilken show hon bjöd på, med flera scenbyten och klädbyten. Hennes röst var grym, hon dansade bra och körde alla låtar som man ville höra. Bäst var "Just dance", "Boys,boys,boys", "Telephone", "Alejandro", "Pokerface", "Paparazzi" och avslutningen "Bad romance". Nästan alla låtar =) hihi!
Så för alla er som inte var och såg henne här i Sthlm så tycker jag att ni ska passa på när hon kommer till Malmö.
Helt klart en sevärd och grym konsert som ni inte får missa.

+++++

Måste även berätta att jag hade fått en VIP till "Lady Gaga" efterfesten på Collage i fredags. Men gammal och tråkig som jag har blivit så hoppade vi den.
Och nu i efterhand kan man ju kaske ånga sig, speciellt när man läser i tidningen dagen efter att Lady gaga hade varit där och festat hela natten, det hade jag aldrig kunnat tro, att hon skulle komma dit av alla ställen.
Tänk att få ha träffat henne ;) Så coolt det hade varit....

 


Kommentarer
Postat av: ida

mn åååh lindaaa, man tackar ju aldrig nej till en efterfest där lady gaga ska vara! ;P

2010-05-09 | 17:02:49
URL: http://metrobloggen.se/almostpretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback