Jag som PT

Datum: 2010-05-07 Tid: 13:37:22

Då var dagens hårda gympass avklarat. Hade med mig Helena till gymmet idag (jag ska var hennes personliga pt), körde hårt som f*n med henne. Så hon kommer väl inte komma upp ur sängen imorgon ;) hihi....Men det behövde hon! Tror att hon tyckte att det var roligt att träna tillsammans med mig ändå, även om jag pressade henne till max. Både styrka och så avslutade vi med 15 min intervallträning på crossen.
Stackars lilla Helena, hon var helt slut efter träningen....får se om hon pallar med ett pass imorgon igen ;)



Nu har vi gjort oss i ordning för att åka och shoppa lite. Men vi har inte bestämt oss än om det blir stan el Skärholmen. Det är ju så tråkigt väder ute, blåsigt och kallt och då kan det vara skönt att gå inomhus.

Jag ser verkligen fram emot kvällen.....LADY GAGA here we come! Globen 19.30 ikväll! Men först blir det tacos hemma med älsklingen. Vi får både skjuts och hämtning till och från konserten, mycket skönt slippa trängas på t-banan el stå i bilköer från p-garaget.

Nu ska jag iväg och bränna en massa pengar!
Shopping, shopping, shopping!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback