Hårdträning......

Datum: 2010-05-03 Tid: 09:37:31

Kom fram till Skövde på tordags kväll, då gjorde vi inte så mycket. Käkade middag med Magnus föräldrar och satt uppe en stund och pratade innan det var dags att sova.
Magnus klev upp tidigare än mig på fredag morgon för att hinna putsa, tvätta lite på bilen medans jag sov. Strax efter 09.00 så vaknade jag och då kom Magnus upp från garaget och gjorde mig sällskap vid frukostbordet. Sedan var det dags för dagens träning, powerwalk i terrängmiljö, "Strupen" som backen kallas i Skövde. Uppför hela Billingebacken gick vi....shit vad tungt och jobbigt det var. Det värkte i både ben och rumpa, med det ska väl kännas att man tränar antar jag ;) När vi väl var uppe på toppen så gick vi slingan som var på 5 km, så när vi kom hem så hade vi varit ute och motionerat i 1.5 timme. Riktigt jobbigt men så skönt när vi väl hade gjort det, jag kände mig riktigt nöjd över mig själv.

Tog det lite piano efter det, Magnus hjälpte hans mamma lite ute i trädgården medans jag gjorde mig i ordning. När alla var klara så åkte vi till Hjo till "Hem och Hobby", den underbara inredningsaffären. Det blev en del shopping, jag var även shoppingbud till mamma så hon fick också en hel del smått och gott därifrån.

 

Detta är lite av det som fick följa med hem:

 

Till kvällen så beställde vi hem thaimat från "thaihouse", mmm så gott! Medans vi mumsade i oss det så tittade vi på "Postkodsmiljonären" och "Talang 2010". Vi hade en riktigt mysig, lugn och trevlig hemmakväll med svärpäronen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback