Förkylning på gång???

Datum: 2010-05-05 Tid: 09:43:59

Godmorgon allihopa....vaknade upp i dag och kände mig lite smått småhängig, lite snörvlig i näsan, ont i halsen. Skulle inte förvåna mig om Magnus pappa har smittat både mig och Magnus med hans förkylning. Men det är bara att bita ihop, dricka lite äckligt te, mycket vitaminer, vila mm. Allt för att slippa bli sjuk, det har jag varken tid el lust med just nu. Jag är ju upptagen med både träning plus att Helena kommer ner på besök i helgen.

Nu blir det en proteinsmoothie och ett dunderpiller innan jag beger mig i väg till gymmet för att köra ett hårt styrkepass och avslutar det med intervallträning.



Klockan 15.00 ska jag till "Bästa Ida" och fixa barret. Som jag längtar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback