En ny vecka

Datum: 2010-05-31 Tid: 09:16:56

Igår gick konditionsträningen bra, det brukar ju kunna göra det efter en dags vila. Jag stog på crossen och körde intervaller som vanligt i 1 tim. Men i stället för att bränna 820 kalorier som jag brukar så brände jag hela 850 kalorier. Och det bevisar ju att jag har fått bättre kondis och att kroppen behövde en vilodag efter 5 dagar intensiv träning på raken.

Nu är det måndag och en ny vecka på gång. Och den börjar vi med ett gympass på gymmet i 1 tim och som avslutas med 35 min på crossen.

Hoppas att det fina vädret kommer att hålla i sig hela dagen för då funderar vi nämligen på att gå och lägga oss och sola. Få lite bränna, det var ju inte igår, men är välbehövligt kan jag lova. Jag har nog aldrig varit så blek i slutet av maj någon gång, ÅNGEST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback