En grå och regnig dag

Datum: 2010-05-10 Tid: 09:43:56

Godmorgon ett regnigt stockholm! I morse unnade jag mig själv lite extra sovmorgon, jag sov till 08.45. Har nu fått lite frukost i magen och sitter nu här framför datorn och fördriver tiden tills det är dags att gå och träna. Idag är det gymträning som står på schemat samt intervallträning.

Vad ska jag hitta på resten av dagen då när Magnus jobbar och jag är ledig? Jag ska i allafall städa lite, tvätta en maskin och bara vara tror jag. När han kommer hem ska vi ev åka och titta på nya tapeter till köket och handla hem lite mat till vårat tomma kylskåp.

Har fått mail från våran bekant Tania i USA, hon har hittat skorna som jag vill ha! =) Roligt, roligt! Men det bästa hade ju varit om jag åkt över till henne och köpt skorna själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback