Dags att sminka en politiker

Datum: 2010-05-11 Tid: 09:33:13

Igår gick vi och sov redan klockan 22.00 eftersom Magnu skulle kliva upp redan klockan 05.00 i morse. Och 05.30 satte han sig i bilen för att åka till Falun fram och tillbaka för att gå på en föreläsning som ingår i hans kurs som han läser på sidan av just nu. Rolig resa, 3 tim dit och 3 tim hem....stackarn! Men det är första och sista gången han behöver göra detta.

Själv så sov jag till 08.00 då ringde Magnus och väckte mig, då var det dags att göra sig i ordning osv. Jag ska ju jobba idag. En plåtning ute på Lidingö är vad som står på mitt schema idag. Det är en manlig politiker som ska sminkas och fixas. Undrar vem det kan vara???? Hmmm......Det kan ju inte vara Reinfeldt eftersom han inte har något hår och det stog lättare make up samt hår =)
Eftersom Magnus har bilen så får jag åka tåg ända ut till Lidingö, det är ju så mycket enklare att åka bil dit. Nu måste jag byta t-bana i Hornstull och åka hela vägen till Ropsten för att sedan ta Lidingöbanan ut till Aga på Lidingö. Men jag ska inte klaga, jag ska bara sminka en kille och min arbetsdag är endast 4 tim.

Berättar mer när jag kommer hem......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback