Dagens träning

Datum: 2010-05-04 Tid: 11:15:37

Då har jag varit och tränat idag igen. I stället för powerwalk så fick det bli intervallträning på crosstrainen i 30 min. Det motsvarar ca 2 tim promenad, så man kan ju säga att jag har tränat i 2 tim fast det egentligen bara tog 30 min ;) hihi! Sedan så gjorde jag några övningar med pilatesbollen som Magnus säger att ska vara bra för bålen (stärka min mag/ryggmuskler, som jag egentligen inte har men håller på att skaffa mig). Åh det var så skönt att träna idag, svetten riktigt rann av mig och min maxpuls låg på 185 "bra jobbat Linda". Mina nya dunderpiller känns som om de gör underverk på träningen, det går verkligen jättebra och jag älskar det. Känns nästan som om jag svävar på moln och det är hur kul som helst.

Jag ser verkligen fram emot att besöka min läkare i Gävle i början på juni och se om det har hänt något med min vikt. Magnus säger att det både syns och känns att jag har förlorat några kilon. Önskade bara att jag kunde se det själv också, för att bli ännu mer motiverad, om det nu går vill säga.
Jag kommer att köra stenhårt hela sommaren, allt för att nå mitt mål till den 21 sept för då smäller det!

Nu ska jag dricka upp min proteinsmoothie och sedan hoppa in i duschen. Måste se till att vara klar när pappa kommer. Så får vi se vad vi hittar på då. När Magnus har slutat så ska vi i allafall och ev köpa en bil till mamma. Spännande och se vad det blir för något.....

Har fått lite mer jobb nu i maj också, det känns verkligen superroligt. Det var Nixa som jag jobbade med förra torsdagen som tydligen var mycket nöjd med mig och ville boka in några fler dagar. Så jag fick 3 st ½ dagar i maj då vi ska fortsätta att plåta till deras bröllop/coctail-katalog för våren 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback