Dagens träning

Datum: 2010-05-25 Tid: 12:07:20

Då var dagens träning avklarad, så himla skönt att komma hem och kunna slappa resten av dagen efter 1 timcrossen (820 kalorier). Tog ett dunderpiller och en banan innan jag gick det och shit vad svetten rann, redan efter 15 min var jag sjöblöt. Hade köpt med mig en tidning som jag tänkte läsa under tiden, men det gick så där. Det var inte riktigt min grej att göra det medans jag tränar, jag kör för hårt/fort så jag kunde varken fokusera el se texten. Det bästa är att gå in i sig själv och bara fokusera på träningen och låta musiken pumpa i öronen.



Jag har fått en till sminkkund till studentbalen, Ann-sofie som jag ska sminka och fixa håruppsättning på då har en kompis som tyckte att Ann-sofie var så snyggt sminkad när jag hade gjort testsminkningen på henne. Så hon ville också bli sminkad av mig. Toppen tycker jag! Då har jag lite att göra när jag kommer upp den 3 juni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback