Dagens träning

Datum: 2010-05-12 Tid: 21:25:01

Tränade i 1.5 timme idag, körde styrka i 1 tim och sedan kondition (intervallträning på crossen i 35 min) och brände 500 kalorier. Mycket nöjd med dagens träningspass, ser verkligen fram emot morgondagens konditionspass. Eftersom det är helgdag så har gymmet bara öppet mellan 10-15 så vi tänkte hänga på låset när de öppnar.

Resten av dagen har varit mycket lugn och skön, vi har mest gjort lite nytta här hemma. Vi får ju besök av Micke & Therese och småtjejerna i helgen.

Idag fick jag ett mycket positivt och glatt besked som gör att jag känner mig så glad och motiverad för framtiden. Jag kan inte berätta mer just nu, utan hoppas att kunna göra det på fredag. Något jag har väntat ett halvår på och som jag äntligen kanske kommer att bli av med. Nu blir ni nyfikna va??? Ni som vill veta mera får hålla koll under helgen.....



Nu har vi tittat på "Arga snickaren" och under tiden så fick jag massage av världens bästa pojkvän.
Funderar på om vi ska kolla på film nu eller bara ligga i sängen och läsa medans Magnus spelar tv-spel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback