Business på gång igen eller?

Datum: 2010-05-27 Tid: 14:11:29

Klockan 10.45 var vi på gymmet idag, senare än vanligt men vi tog det lite lugnt på morgonen. Plus att Magnus tejpade min onda fot för att jag skulle palla träna. Idag var det kondition som stog på schemat, så jag stog 1 timcrossen och körde intervaller så svetten spruta. Ca 820 kalorier brände jag, det känns skönt! Undrar vart alla människor har tagit vägen, det har varit så lugnt och tyst på gymmet hela veckan. Har folk redan kommit i beach 2010 form?

När vi kom hem blev det ett snabbt mellis, en dusch och lite nytta innan det var dags för att stoppa lite lunch i magen. Det blev våran nyttiga och goda köttfärs/kål-gryta.

Fick ett samtal från min vän Tomas idag, det var ett tag sen sist så det var roligt att prata lite. Han ska hjälpa mig att fixa en bra lokal inne i stan nu så att jag kanske äntligen kan få komma igång med min verksamhet/salongsjobb. Han hade lite kontakter sa han, bla med någon som jobbade med IPL och en med botox, restylane mm. Låter ju toppen tycker jag, då kan vi ju utbyta tjänster ;) änltigen kanske jag kan få min botox och mina restylaneläppar ;) hihi! Han hade ev en lokal på gång vid sveavägen och det vore ju hur bra som helst. Så nu håller jag tummarna och hoppas att Tomas hör av sig snart igen.

Nu sitter Magnus med sitt sista arbete för kursen som han har läst på distans, sen när han är klar med detta så är kursen slut. Och då ska vi åka och handla lite inför helgen eftersom Magnus jobbar imorgon och då är jag utan bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback