Fullbokad med viktiga möten

Datum: 2010-03-09 Tid: 20:16:49
I natt är den värsta natten på länge, det tog sjukt lång tid för mig att somna. Tittade på allt möjligt på tv´n för att bli så trött som möjligt, men det hjälpte ju inte. Så när Magnus kom hem från jobbet vid 09.00 så skulle jag ha klivit upp men jag låg kvar till halv tio och myste med älsklingen.
Sen var det dags att upp och hoppa, göra mig i ordning för allt jag ska göra idag. Tog tåget in till Hötorget för att gå på dagens första möte. Salongen var jätte trevlig och ägarinnan var också mycket gullig och trevlig. Kändes kanske inte riktigt som min smak på inredning och så låg inte salongen så centralt som jag kanske hade önskat. Plus att hyran var 4.500:- för deltid och 9.000:- för heltid. Så det lutar just nu till att öppna helt eget på stället vid Stureplan.

Sprang en snabbis på stan, köpte födelsedagspresent till min vän Helena som fyllde 27 år den 6 mars. Och så behövde min mamma ett nytt puder så det blev en sväng in på Make Up Store också, snacka lite skit med personalen innan jag begav mig till nästa möte som var vid Hornstull. Där skulle jag träffa Stina som ska hjälpa mig att bygga upp en hemsida. Känns jätte spännande och roligt att det äntligen blir av, har funderat på detta länge men aldrig tagit tag i det. Men just nu känner jag mig väldigt driftig och på g så då är det lika bra att köra.

När jag var klar så kom Magnus in till Söder och mötte mig så tog vi en fika (smörgås och loka). Och sedan var det dags för dagens motionspass, en powerwalk från Hornstull hem till Västertorp. Det tog 1 tim och det var så skönt, vi hade så mycket att prata om så tiden bara rann i väg och det kändes inte som om man "tränade".
Tänkte passa på att handla nere i centrumet på vägen hem men det var strömavbrott i hela Västertorp så alla butiker hade fått stänga. Så vi fick ta bilen till Ica Kvantum i Kungens Kurva i stället.

Till middag blev det tacos och till kvällen så åt vi lite fruktsallad.
Världens bästa pojkvän gav mig sedan nästan en hel timmes massage medans jag tittade på "Svenska hollywoodfruarna" =) snacka om lyx....i like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback