Besök hos frissan min

Datum: 2010-03-17 Tid: 20:37:47

Klockan 14.00 så var jag och hälsade på Ida på salongen där hon jobbar på Söder. Hon blekte om min mitt och sidbena som på något vis hade blivit gul sist vi blekte. Duktig som hon är så trollade hon bort den =) och jag är platinablond igen! Det är alltid lika trevligt att träffa Ida, vi har så mycket att prata om. Hon stylade mitt hår supersnyggt idag så jag hade gärna gjort något annat efteråt än att bara åka hem. Kände mig skitsnygg i håret, vilken volym! Längtar tills jag ska dit nästa gång för då ska vi kanske hitta på något nytt, en liten detalj för att piffa till min blonda kaluffs ;)

När jag kom hem var jag helt slut plus att jag var irriterad över att jag aldrig fick något mail av agenturen som lovat att höra av sig i två dagar angående jobb tor och fre. Det kändes inte riktigt som min dag idag, tur att Ida fick mig på bra humör i några timmar.
När jag kom hem så gick jag och Magnus ner på centrum och handlade lite frukt och grönt till middagen och till kvällen.

Ikväll blir det tv-kväll "Halv åtta hos mig", "Drömmen om Italien" och "Fuskbyggarna". Älsklingen han sitter och tittar på handboll men snart är den slut och jag får sällskap i sängkammaren.

Pratade med min kära far nyss, han är på väg hem från Tyskland och gissa vad han har köpt till mig?
3 plattor med Pepsi Max!!!!
Det ända rätta för en Pepsi Max beroende som mig!



Åh så trött jag är nu, jag skulle lätt kunna sova nu. Så jag är pigg till morgondagens gymträning och eftermiddagens jobb för Eniro.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket. ja det fanns en jätte stor forever21 butik. svävade på moln när jag såg den :)

2010-03-17 | 21:39:36
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: ida

alltid lika kul att träffa dig också baby! så kul att du har börjat gå hos mig så att vi får träffas lite då och då iaf :)

2010-03-17 | 21:50:01
URL: http://metrobloggen.se/almostpretty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback