Födelsedagsfika hos bästa vännen

Datum: 2010-03-12 Tid: 21:45:36
Började dagen med en powerwalk i solskenet på 1 timme och när vi var på väg hem så stannade vi till och solade solarium i 20 min. Skönt att man äntligen har börjat få lite bränna på den vinterbleka kroppen.
När vi kom hem så käkade vi lite lunch och jag gjorde mig i ordning för att gå på möte med en tjej som har en salong på Gärdet här i Bollnäs.
Mötet gick bra, vi kom överens om att jag skulle ge henne en prislista så skulle hon rekommendera alla hennes kunder till mig. Sen får vi se om det är någon som nappar och vill göra någon av mina behandlingar. Och då kommer jag ev att åka till Bollnäs 1 helg i mån för att göra detta.

Så till alla er som läser min blogg och bor i Bollnäs kommun så kommer jag snart lägga upp en prislista och om ni är intresserad så är det bara att ni hör av er. =)

På vägen hem så sprang jag på Pia (en gammal klasskompis), och då var jag ju tvungen att gratulera henne till att hon ska bli mamma igen och den här gången till 2 st =) Det var inte igår jag träffade henne så det var riktigt roligt. Eftersom det var länge sen vi sågs sist så hade vi ju en del att prata om, så vi blev stående där och pratade i en halvtimme.





Till middag blev det tacos, alltid lika gott. Sedan åkte jag och Magnus till Helena och Kris i Arbrå. Eftersom Helena har fyllt år så var vi bjudna på fika. Hon hade bakat en underbar god kladdkaka som hon serverade med en klick grädde och hallon. Mums! Kladdkaka två dagar i rad, tur att man har karaktär och det räcker med en liten bit även om jag hade kunnat tryckt i mig hela kakan själv ;) haha!
Det var trevligt att umgås lite och planera vad vi ska göra nästa helg när de kommer på besök.

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback