Onsdag en dag i träningens tecken......

Datum: 2010-03-10 Tid: 19:22:08
Hade ställt klockan på åtta men efter att Magnus försökt väcka mig ett antal ggr och inte fick någon respons så gav han upp och även han somnade igen. Vaknade nästa gång 08.40 och då var det upp och hoppa för att få lite frulle i magen för att orka med dagens badmintonpass. Vi hade bokat bana i Alfta, så vi åkte dit till strax efter kl 10.00 och körde i 1 tim =) Det är så roligt att spela badminton, märker knappt att man tränar, det är roligt på samma gång som du bränner en hel del. Längtar redan efter nästa pass på fredag.
Äntligen fick jag tillfälle att prova mitt nya badmintonracket som jag fick av älsklingen i julklapp.



Käkade lite lunch när vi kom hem och jag ringde några ärenden, bokade tid för provtaging på hälsocentralen i Gävle på måndag, plus ett möte med Maria här i Bollnäs på tor för att ev hyra in mig på hennes salong 1 helg i mån.

Sedan så blev det en liten siesta för mig och Magnus. Så himla gott att bara slumra till så där i 30 min, man känner sig så mycket piggare efteråt.
En proteinsmoothie och vi var på g igen och redo för dagens andra träningspass.
Det var gympass Dönje Gym som stog på schemat kl 15.00 idag. Jag kommer verkligen att vara helt slut imorgon, men vad gör man inte?
Har man en sträng PT så har man och det är så bra, han är den bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback