Mycket på gång nu

Datum: 2010-03-04 Tid: 13:09:58

Har fått en massa gjort nu på förmiddagen, bla bokat in ett möte med en salong på Birger Jarlsgatan imorgon fredag kl 12.00. Sen har jag två möten på måndag, ett kl 12.00 på en salong vid Hötorget, ett möte med en webbdesigner kl 14.00 vid Hornstull. Har även fått ett sminkjobbden 17/3 på Grand Hotell, sminka en massa kändisar. Härligt när det händer lite, och att få jobba vore ju inte helt fel i den här jobbtorkan jag har levt i ett tag nu. Vill så mycket just nu och jobbar verkligen stenhårt för att få allting att gå min väg. Så jag håller tummarna för mig själv just nu.
Hoppas att ni gör detsamma!

Se hela bilden


Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

Blir jätte bra när du öppnar din salong, så jag kan börja gå hos dig, längtar!!! O, du säg till om du behöver mig för sminkningar framöver, som, back in the days:) Puss puss...

2010-03-09 | 00:51:42
URL: http://trettipluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback