Morgonpigg idag!

Datum: 2010-03-23 Tid: 08:26:09

Godmorgon alla morgonpigga. Magnus väckte mig strax innan klockan var halv åtta, pussade mig hej då för att åka och jobba. Jag klev upp och gjorde i ordning lite frukost och satte mig här framför datorn och kikar runt lite.
Om några timmar ska jag åka in till stan och möta upp min kära vän Anna som jag inte har träffat på väldigt länge, så det ser jag verkligen fram emot. Vi ska äta lunch någonstans på Stureplan, bara umgås och snacka en massa skit som förr i tiden.

Usch vilket skit väder vi har här i Sthlm idag, 0 gradigt, grått och trist. I natt har det även snöat lite, det ligger som ett litet täcke på marken. Vart tog våren vägen? Hoppas att den har kommit till Skövde, så att jag får njuta av lite vårsol i helgen när vi ska dit. Det ska bli jätte roligt att åka till Skövde, det känns som om det var evigheter sen vi var där sist. Träffa våra vänner och Magnus familj, myspys hela helgen.


Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

Tack världens bästa Linda för en super trevlig och mysig lunch!!! Har nu lagt upp en länk till din sida på min blogg <3<3<3

2010-03-23 | 21:14:23
URL: http://trettipluss.blogg.se/
Postat av: Kjellsina

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-02-24 | 10:11:24
URL: http://kjellsina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback