Magsjuka????

Datum: 2010-03-31 Tid: 10:48:45
Igår åkte jag och min älskling upp till Bollnäs för att fira påsken med nära och kära. Och eftersom vi inte hade något speciellt att göra hemma så åkte vi lite tidigare än planerat.
Jag hade fruktansvärt ont i magen hela dagen, svårt att äta. Är rädd att jag fått maginfluensa eller magsjuka. Jag känner mig trött, orkeslös, matt, har ont i magen osv.
Så igår kväll blev det lugnt, vi tittade på tv hela kvällen och sen gick vi och la oss redan klockan halv elva.

Klev upp halv åtta idag, kunde knappt äta något alls, fick springa på toa ett antal gånger. Inte roligt! Så när Magnus och pappa åkte till verkstaden så kröp jag ner i sängen igen och vilade lite. Klev upp nu fär att ev göra mig i ordning för at luncha med Helena och Marie på stan. Men min mager säger att jag ska stanna hemma, ligga och vila och hoppas att jag kryar på mig till helgen. Så jag får väl göra det då, krypa till sängs med min bok av Andreas Carlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback