Kusinträff ikväll

Datum: 2010-03-10 Tid: 19:31:23
Nu sitter jag här hemma och väntar på att älsklingen ska komma hem, han är med pappa på verkstan.
Vi ska nämligen åka til Farbror Niklas, Anna-lena och små kusinerna mina och hälsa på ikväll. De åker bort imorgon så då får vi passa på att ses ikväll. Imorgon blir det födelsedagsfika hemma hos Helena och Kris och på fredag blir det lunch hemma hos mormor. Då har vi hunnit med att träffa alla under våran Bollnäsvistelse och det känns alltid bra.

Nu blir det "Halv åtta hos mig" så jag får kolla på det så länge tills Magnus kommer hem.

Tjejerna (små kusinerna) hade bakat en riktigt mumsig kladdkaka som de bjöd oss på tillsammans med vaniljglass. Det fick bli en liten bit för mig, det är ju svårt att tacka nej när de har bakat för att vi ska komma. Så söta =)
Satt i soffan och tittade på tv och pratade en massa fram till kl tio, då var det dags för oss att åka hem och för dem att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback