Dags för en uppfräschning

Datum: 2010-03-07 Tid: 14:11:11

Började morgonen med en powerwalk i solskenet, så himla skönt. Tänk vad lite sol kan göra för humöret, jag blir genast mycket mer taggad att träna utomhus. Skulle kunna gå i flera timmar när solen skiner och jag har bra musik pumpande i öronen. Blir på ett helt annat humör, får ork och lust till det mesta och det har ju varit så där med det på sista tiden tyvärr. Hoppas att solen håller i sig ett tag framöver annars behöver jag nog en resa till solen och värmen för att ladda batterierna och få ny energi.

Passade även på att sola solarium i 20 min på vägen hem. Nu måste det ske en förändring, jag har känt mig fet, ful, blek och äcklig på sista tiden. Har t.o.m svårt att se mig själv i spegeln. Tror att jag har haft en lång höst/vinter deprission, ingenting har varit roligt, har känt mig orkeslös, haft noll motivation till det mesta. Men nu är det slut på det. Nu går vi mót ljusare tider och jag har lite klart för mig med jag ska syssla med ett tag framöver så det kan inte bli annat än bättre känns det som just nu. Lite bränna på den vinterfeta bleka kroppen gjorde lite susen måste jag säga. Men det lär ju behövas 3-4ggr till innan jag ska bli riktigt nöjd med färgen.

När jag kom hem så noppade jag mina ögonbryn, samt färgade både bryn och fransar. Målade både naglar och tånaglar. Dags för en uppfräschning...slut på sunk Linda from idag.

Ska sätta mig och leta efter lite nya träningskläder nu så känns det oftast ännu roligare att träna. Både ute i löparspåret eller på gymmet eller på spinningen.
Nu ska träningstigern i mig fram, skärpning nu Linda!
Imorgon har jag och Magnus bestämt oss för att bege oss till ett löparspår vid Älvsjö som vi har blivit tipsade om av en kollega till Magnus. De har olika spår med utsatt km, och det är ju bra så man vet hur långt man går/springer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback